Unboxing – jak wykorzystać tę formę reklamy?

Czy wiesz, że nawet przy ograniczonych środkach finansowych można prowadzić skuteczne działania marketingowe na szeroką skalę? Przykładem tego jest wykorzystanie popularnego dziś trendu – publikacji filmów z tzw. unboxingiem, które nagrywają influencerzy. Wystarczy zapakować swoje produkty w opakowania ozdobne, najlepiej zamówione u dobrego producenta kartonowe pudełka z nadrukiem, i wysłać do znanych twórców internetowych. Z artykułu dowiesz się, czym jest ta forma reklamy oraz jak ją wykorzystać – sprawdź!

Unboxing – nowe narzędzie promocji marki

Korzystając z serwisów internetowych umożliwiających publikację materiałów wideo (np. YouTube czy Twitch), zapewne natknąłeś się na filmy z rozpakowywania kartonów z ozdobnymi nadrukami różnych brandów. Autorzy takich nagrań otwierają pudełka kartonowe, prezentują ich zawartość widzom i opisują najważniejsze cechy wyciąganych rzeczy. Właśnie tym jest unboxing – popularne dziś zjawisko, które producenci oraz właściciele sklepów chętnie wykorzystują do prowadzenia kampanii marketingowych.

Ponieważ otwieranie paczki stanowi ważną część materiału filmowego, chcąc się promować w ten sposób, powinieneś zadbać o jej wygląd. Podstawą jest ciekawie zaprojektowane, ozdobne opakowanie kartonowe z nadrukiem. Powinno estetycznie się prezentować, gdyż jest ono wizytówką marki, której produkty znajdują się w pudełku. Karton firmowy jako pierwszy zostanie pokazany widzom filmu z unboxingiem.

Dlaczego warto wykorzystać unboxing w działaniach reklamowych?

Budowanie świadomości marki oraz pozytywnych związanych z nią skojarzeń to najważniejsze korzyści wykorzystywania unboxingu w działaniach marketingowych. W tym przypadku zarówno autor filmu, jak i jego widzowie, najpierw zobaczą pudełko kartonowe, w którym znajduje się promowany produkt. Dlatego powinno to być opakowanie wysokiej jakości z ozdobnymi grafikami. Warto podjąć współpracę z doświadczonym producentem kartonów z nadrukiem – upewnij się, że w ofercie ma usługę spersonalizowanego projektowania.

Do innych, równie istotnych korzyści płynących z tej formy promowania produktów należy zaliczyć:

  • niskie koszty – wystarczy wysłać gratisowe, ozdobne pudełka kartonowe z produktami do influencerów,

  • szanse na ogromne zasięgi reklamy – wiele filmów prezentujących unboxing zyskuje viralowy charakter,

  • storytelling – influencerzy celebrują proces odpakowywania ozdobnych kartonów z nadrukiem oraz prezentowania znajdujących się w nich rzeczy, czemu często towarzyszy powstawanie unikalnych opowieści o marce.

unboxing.jpg

Jak stworzyć unboxing experience przyciągające odbiorców?

Proces otwierania paczki powinien być ciekawym i na długo pozostającym w pamięci doświadczeniem dla widzów. Aby tak było, na etapie przygotowań do promocji skup się na dwóch podstawowych aspektach.

Pierwszym z nich jest zaprojektowanie estetycznych opakowań kartonowych z nadrukiem. Wyglądem powinny jasno dawać do zrozumienia, że w paczce znajdują się wysokiej jakości produkty.

Z kolei drugim jest zaskakiwanie widzów kreatywnością. Na przykład na wewnętrznej części wieczka kartonu mogą znaleźć się zabawne hasła związane z marką. Inną opcją jest dokładanie do pudełka rzeczy kojarzących się z ich zawartością – np. paczka z narzędziami stolarskimi ma wypełnienie z trocin.

Jak powinno wyglądać opakowanie idealne do unboxingu?

Kluczowym etapem przygotowań do promocji poprzez unboxing jest projektowanie opakowań. Zadbaj o to, aby pudełka kartonowe były:

  • ozdobne i jednocześnie mające nadruki spójne z identyfikacją wizualną marki,

  • dopasowane gabarytami do wielkości rzeczy, które się w nich znajdą,

  • łatwe w otwieraniu.

Zwróć także uwagę na to, czy producent kartonów z nadrukiem, z którym podejmiesz współpracę, składa je, używając kleju adhezyjnego. Dzięki temu unikniesz konieczności oklejania paczki taśmą, która psuje jej estetykę.

Szukasz wyjątkowych kartonów z nadrukiem?

Jak widzisz, unboxing to skuteczna i jednocześnie niedroga forma promocji internetowej. Przygotowując się do niej, musisz przede wszystkim skupić się na kreatywnym projekcie opakowań kartonowych dla swoich produktów. Jednocześnie ważna jest wysoka jakość i estetyka tych ozdobnych pudełek. Z tego powodu zlecając wykonanie kartonów z nadrukiem, korzystaj z usług renomowanych producentów, takich jak np. JanBox. Dzięki temu zwiększysz szanse na to, że filmy z unboxingiem Twoich produktów zyskają viralowy charakter!

Artykuł sponsorowany

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij