Marketer Plus – bądź na bieżąco z marketingowymi trendami

Marketer Plus – bądź na bieżąco z marketingowymi trendami

Marketing jest dziedziną, która bez przerwy rozwija się i zmienia. Każdy, nawet najbardziej doświadczony marketer, wie, że nie wolno zatrzymywać się na wiedzy, którą już się zdobyło. Trzeba uczyć się bez przerwy, żeby być na bieżąco z ciągle zmieniającym się rynkiem. Książki czy filmy edukacyjne, jeśli tylko nie są aktualizowane, po czasie częściowo tracą ważność. Jak w takim razie podejść do marketingu, by nadążać za najnowszymi trendami? Sprawdź magazyn „Marketer Plus”, który zawsze jest na czasie.

Dlaczego Marketer Plus?

„Marketer+” jest jednym z najbardziej znanych i szanowanych magazynów o marketingu.

Marketer Plus” jest dwumiesięcznikiem, a więc co dwa miesiące otrzymujesz ponad sto stron obszernej wiedzy z zakresu marketingu oraz e-commerce. Autorami tekstów są osoby będące marketingowymi autorytetami oraz specjaliści, którzy reklamą oraz sprzedażą w internecie zajmują się profesjonalnie od wielu lat. Dzięki temu masz pewność, że wiedza, którą zdobędziesz jest sprawdzona i poparta ich doświadczeniem. Korzystając z praktycznych porad o wiele łatwiej będzie Ci wdrożyć nowe rozwiązania w firmie i dostosować je w taki sposób, by jak najlepiej odpowiadały potrzebom Twojego biznesu.

Czego dowiem się z Marketera Plus?

Każdy numer czasopisma obejmuje określone zagadnienia związane z marketingiem, brandingiem i komunikacją. Pozwoli Ci to spojrzeć na poruszane tematy z różnej strony, a dzięki temu masz pewność, że omówione są szczegółowo.

Z „Marketera+” dowiesz się, w jaki sposób tworzyć i realizować strategię, jak pozyskiwać i utrzymywać klientów oraz jak korzystać z narzędzi marketingowych i mediów społecznościowych, by zwiększyć sprzedaż. Artykuły podpowiedzą Ci także, jak przygotować się do ewentualnych kryzysów w firmie, a dzięki temu łatwiej poradzisz sobie w trudnych czasach. Do kryzysu podejdziesz z głową, a ostatecznie, być może, wyjdziesz na nim lepiej niż początkowo mogłoby się wydawać. Zoptymalizujesz wiele działań, co pozwoli Ci uniknąć niepotrzebnych kosztów w przyszłości.

Jeśli zastanawiasz się, jak dostosować komunikację oraz działania reklamowe, by odpowiedzieć na potrzeby i możliwości konsumenta w obecnych czasach, dowiesz się tego z „Marketera Plus”. W dobie kryzysu konieczne jest tanie i skuteczne docieranie do odbiorców. Czasopismo podpowie Ci również, jak zadbać o stałych klientów bez obniżania cen i marży, a jest to problem, z którym boryka się wielu przedsiębiorców. Być może trzeba będzie szukać także zupełnie nowych przychodów od obecnych klientów? Również i tego dowiesz się z „M+”.

Sięgnij po „Marketera Plus” i bądź na bieżąco z marketingowymi trendami.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij